Od 1 lutego w Urzędzie Miasta Myszkowa działa punkt przyjmowania wniosków w ramach rządowego programu „Czyste powietrze”.
Punkt jest czynny od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00-11:00. Prosimy o wcześniejsze umówienie się pod numerem telefonu 34 313 26 82 wew. 163 lub 165.
CZYSTE POWIETRZE
PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z PONIŻSZYMI INFORMACJAMI:
RZĄDOWY PROGRAM CZYSTE POWIETRZE
1. Dotyczy wyłącznie budynków jednorodzinnych z uregulowanym stanem prawnym i oddanych do użytkowania.
2. Dotyczy wyłącznie osób z określonym poniżej dochodem.
Wniosek o dofinansowanie składa właściciel nieruchomości lub jeden ze współwłaścicieli nieruchomości.
Do złożenia wniosku i uzyskania dofinansowania kwalifikują się wnioskodawcy:
1) – których dochód roczny wynosi do 100 000 zł i wówczas kwalifikuje się do PODSTAWOWEGO POZIOMU DOFINANSOWANIA (jeżeli wnioskodawca rozlicza się wspólnie ze współmałżonkiem to dochód wylicza się poprzez podzielenie wspólnego dochodu z PIT-u dzieląc na dwie osoby)
(wniosek elektroniczny wnioskodawca składa sam bezpośrednio do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, w Urzędzie Miasta w Myszkowie można złożyć wniosek w wersji papierowej)
Dochód wykazuje wnioskodawca czyli właściciel/współwłaściciel składający wniosek.
Podstawą do stwierdzenia dochodu jest PIT za ostatni rok kalendarzowy.
2) – których dochód wynosi dla:
– gospodarstwa wieloosobowego – dochód miesięczny netto do 1.400,00 zł w przeliczeniu na jednego członka gospodarstwa
– gospodarstwa jednoosobowego – dochody miesięczne netto do 1.960,00 zł w przeliczeniu na jednego członka gospodarstwa
wówczas kwalifikuje się do PODWYŻSZONEGO POZIOMU DOFINANSOWANIA
(mieszkaniec współpracuje z Urzędem Miasta Myszkowa w sprawie złożenia którejkolwiek formy wniosku tj. elektronicznej lub papierowej)
Podstawą do stwierdzenia dochodu jest zaświadczenie o dochodach wydane przez MOPS w Myszkowie.
Więcej o programie „Czyste powietrze” – kliknij tutaj.