Dyżur telefoniczny na temat wsparcia z Tarczy antykryzysowej

Prowadzisz firmę, masz przestój w działalności, a może jesteś zatrudniony na umowie zleceniu, a firma ma przestój? Nie wiesz czy możesz skorzystać z pomocy w ramach Tarczy? 5 lutego (piątek) w godz. od 11.00 do 13.00 Oddział ZUS w Częstochowie organizuje dyżur telefoniczny na temat wsparcia z Tarczy antykryzysowej.

Kolejne Tarcze mają swoje odsłony. Pojawiają się w nich nowe branże, które mogą skorzystać z pomocy, nowe warunki. Dlatego częstochowski ZUS postanowił pomóc swoim klientom w odpowiednim rozeznaniu tematu. Już w piątek, 5 lutego, dzwoniąc pod nr tel. 727 690 746 ekspert częstochowskiego ZUS odpowie na pytania kto może ubiegać się o pomoc, z jakiej pomocy może skorzystać, o co mogą starać się przedsiębiorcy, a na jakie wsparcie mogą liczyć osoby zatrudnione na umowach cywilnoprawnych. Ważne też będzie informacja do kiedy należy złożyć wniosek i dlaczego trzeba założyć profil PUE, by móc skorzystać z pomocy antykryzysowych przepisów. Na te i wiele innych pytań będzie można uzyskać odpowiedź dzwoniąc do eksperta ZUS podczas piątkowego dyżuru telefonicznego.

– Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami. Podczas dyżuru można będzie zadać pytania ekspertom, na które nie znaleźliśmy odpowiedzi, dopytać o formularze, które być może sprawiają nam kłopot w wypełnieniu, bądź wiele innych zagadnień, które powodują, że sprawy związane ze staraniem się o pomoc są dla nas skomplikowane. Zachęcamy do kontaktu już 5 lutego w godzinach od 11 do 13 – mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.

Informacja prasowa ZUS