W miniony piątek w Planetarium Śląskim w Chorzowie odbyła się konferencja podsumowująca projekt „Standardy Obsługi Inwestora w Samorządzie”. Miasto Myszków znalazło się wśród 46 gmin z województwa śląskiego, które ukończyły projekt.
Głównym celem projektu było podniesienie poziomu wiedzy oraz jakości obsługi inwestora w gminach województwa śląskiego.
Certyfikat oraz statuetkę potwierdzającą wdrożenie standardów obsługi inwestora, w imieniu burmistrza Myszkowa Włodzimierza Żaka, z rąk Marszałka Województwa Śląskiego Jakuba Chełstowskiego, odebrali reprezentujący Urząd Miasta Myszkowa pracownicy, którzy uczestniczyli w projekcie.
Projekt był realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Beneficjentem projektu było Województwo Śląskie w partnerstwie z Polską Agencją Inwestycji i Handlu S.A. Projekt bezpośrdnio realizował Departament Gospodarki i Współpracy Międzynarodowej działający w strukturach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.