Szanowni Państwo, ze względu na bieżącą sytuację epidemiczną, mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo informujemy, że kontakt z Urzędem Miasta w Myszkowie odbywa się poprzez komunikację elektroniczną, telefoniczną lub drogą pocztową. Pisma, wnioski i inne dokumenty można składać również do wystawionych skrzynek podawczych znajdujących się przy wejściu do Urzędu Miasta.
W pozostałych sprawach, w których niezbędny jest bezpośredni kontakt klienta z pracownikami Urzędu Miasta w Myszkowie, osobista wizyta interesanta w urzędzie możliwa będzie tylko po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu.
Załatwianie spraw poprzez kontakt telefoniczny możliwy jest w następujących godzinach:
– w poniedziałki, środy i czwartki od 7.30 do 15.30,
– we wtorki od 7.30 do 17.30,
– w piątki od 7.30 do 13.30.
Tel. +48 34 313 26 82.
Przypominamy, że mają Państwo do dyspozycji także możliwość zadawania pytań poprzez panel andbdquo;Pytania do Burmistrzaandrdquo; znajdujący się na stronie internetowej Urzędu Miasta www.miastomyszkow.pl
Ponad to informujemy, że od poniedziałku 29.03.2021 r. kasa Urzędu Miasta w Myszkowie będzie nieczynna.