Rozmowy Burmistrza Miasta Włodzimierza Żaka z PGNiG zakończyły się porozumieniem dotyczącym uruchomienia Punktu Obsługi Klienta PGNiG.
Dyżur będzie się odbywał dwa razy w miesiącu w drugi i czwarty czwartek miesiąca w godzinach 10:00-14:00. Najbliższe dyżury to: 14.03, 28.03, 11.04, 25.04 itd.
Miejsce: Myszków ul. Pułaskiego 7, pokój 109, piętro 1.
Sprawy jakie będzie można załatwić w trakcie wizyty to:
udzielanie informacji na temat procesu przyłączenia do sieci gazowej, w tym przyjmowanie wniosków o wydanie warunków przyłączenia oraz wniosków o zawarcie umowy na przyłączenie do sieci dystrybucyjnej/gazowej,
zawieranie nowych umów kompleksowych dostarczania paliwa gazowego, w tym przepisania i aktualizacje umów kompleksowych dostarczania paliwa gazowego,
pozostałe sprawy związane z obsługą umów w tym zmiana grup taryfowych, zmiana danych Klienta, przyjmowanie pełnomocnictw, polecenia zapłaty,
sprzedaż produktów takich jak kotły gazowe, termy oraz usług dla naszych klientów – Pomocna Ekipa, Doradca prawny, Bezpieczeństwo Osobiste i Pakiet na Zdrowie.