Solary – komunikat o wpłatach i realizacji

Szanowni Mieszkańcy,
Gmina Myszków informuje, iż w przetargu nieograniczonym na zaprojektowanie i wykonanie instalacji solarnych w formule zaprojektuj i wybuduj – w ramach projektu pn. andbdquo;Ograniczenie niskiej emisji poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w postaci instalacji solarnych na terenie miasta Myszkowaandrdquo; wyłoniono Wykonawcę: firmę andbdquo;SOLVERandrdquo; Sp. z o.o. z Tarnowskich Gór.

Nadzór inwestorski będzie pełnić Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne andbdquo;Wudimeksandrdquo; Sp. z o.o. z Częstochowy.

Uczestników projektu zapraszam na spotkanie z przedstawicielami firm zaangażowanych w realizację projektu organizowane przez Gminę w Miejskim Domu Kultury w dniu: 27 maja 2013r. (poniedziałek), godz. 18:00.

W najbliższym czasie upoważnieni przedstawiciele wymienionych firm skontaktują się z Państwem bezpośrednio w celu realizacji inwestycji (prosimy o sprawdzanie upoważnień.)

Informujemy, że wkład mieszkańców w realizację projektu jest niższy niż pierwotnie zakładano, co obrazuje poniższa tabela:

1
2
3
4

Zestaw
Wariant
Planowany wkład własny mieszkańca wynikający z pierwotnej umowy
Wkład własny mieszkańca – wpłata na poczet wykupu na własność (wartość po przetargu)

Zestaw nr 1
montaż na budynku
1.559,18 zł
1.064,70 zł

wolnostojące
nie dotyczy
1.066,79 zł

Zestaw nr 2
montaż na budynku
2.073,26 zł
1.229,62 zł

wolnostojące
nie dotyczy
1.231,73 zł

Zestaw nr 3
montaż na budynku
2.572,22 zł
1.459,06 zł

Zestaw nr 4
montaż na budynku
3.120,70 zł
1.860,36 zł

Wpłat, w wysokości przedstawionej w kolumnie nr 4 powyższej tabeli, należy dokonywać w całości do dnia 30 czerwca 2013 r. na rachunek bankowy Gminy:

79 8279 0000 0123 3757 2001 0111

w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym w Myszkowie.

UWAGA ! Wpłata może być uiszczona tylko w formie przelewu bankowego a w opisie tytułu płatności musi zawierać informację o numerze zawartej z Gminą Myszków umowy oraz imiona i nazwiska właścicieli/współwłaścicieli nieruchomości, której umowa dotyczy. Na mieszkańcu ciąży obowiązek odbioru faktury między 2 a 6 dniem od dokonania wpłaty. Należy się po nią zgłosić do pok. 19 w Urzędzie Miasta.
Ponadto informujemy, że z każdym uczestnikiem projektu zostanie podpisany aneks doprecyzowujący zapisy umowy w zakresie kwoty wkładu własnego i zawierający m.in. informację o ubezpieczeniu zestawu kolektora słonecznego przez Gminę i dokonywaniu przeglądów instalacji na koszt wykonawcy.