Burmistrz Miasta Myszkowa przypomina o obowiązku wymiany dowodów osobistych, które straciły lub wkrótce stracą swoją ważność. Dowód osobisty jest ważny przez 10 lat od momentu wydania (lub 5 lat w przypadku dowodów wydanych dla osób niepełnoletnich wydanych przed 01.03.2015 r.).
Termin ważności dowodu osobistego można sprawdzić w prawym dolnym rogu strony ze zdjęciem (w miejscu zaznaczonym na poniższej fotografii).
Wniosek o wymianę dowodu osobistego należy złożyć najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczas posiadanego dowodu osobistego. Wniosek składa się osobiście w Urzędzie Miasta w Myszkowie w pokoju nr 157 lub za pośrednictwem strony internetowej obywatel.gov.pl (osoby które posiadają podpis elektroniczny potwierdzony profilem zaufanym ePUAP).
Przypominamy, że brak ważnego dokumentu tożsamości powoduje brak możliwości potwierdzenia tożsamości w różnych instytucjach, czy też załatwienia sprawy m. in. w banku. Dowody osobiste są wydawane bezpłatnie.