Urząd Miejski w Brzegu Dolnym poszukuje kandydata na stanowisko Dyrektora GOPS-u

Urząd Miejski w Brzegu Dolnym poszukuje kandydata na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu Dolnym. Do zakresu zadań na stanowisku należeć będzie m.in.: kierowanie działalnością i organizowanie pracy jednostki, reprezentowanie jej na zewnątrz oraz realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i innych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, prowadzenie postępowań, wydawanie decyzji administracyjnych oraz załatwianie indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej na podstawie udzielonych upoważnień. Oczekujemy m.in.: wykształcenia wyższego o specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej lub ukończonych studiów podyplomowych o specjalizacji organizacja pomocy społecznej, posiadania co najmniej 3-letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz co najmniej 5-letniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego, w tym 3-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kierowniczym w jednostkach samorządu terytorialnego; znajomości przepisów prawnych oraz zagadnień merytorycznych w zakresie zadań realizowanych przez jednostkę. Szczegółowe informacje oraz wzory dokumentów do pobrania znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiegohttps://bip.brzegdolny.pl/ w zakładce Przetargi i Ogłoszenia/ Konkursy na wolne stanowiska pracy.  Na Państwa oferty czekamy do 27 stycznia 2025 r.